bereic® meer met uitstraling

Customer journey

1.

Communicatie

 

2.

Concept

 

3.

Contentcreatie

 

4.

Customer journey

 

5.

Consumenten-
psychologie

Met bereic® verbeter je de customer journey rond jouw bedrijf of organisatie. Deze ‘klantreis’ of ‘gastreis’ kan namelijk op verschillende punten vlotter. Hoe vloeiender de journey verloopt, hoe sneller iemand tot actie overgaat. Een actie die het waard is.

 

Customer journey website

Door middel van contentcreatie en consumentenpsychologie zetten we een sterke customer journey neer. Een krachtige klantreis trekt bezoekers op de juiste manier door je website. Hierbij geef je houvast en sturing. Uiteindelijk leidt de afgelegde ‘reis’ tot een online conversie, een (trans)actie.

Goede websites stippelen een gevoelsmatig logische route uit met prioriteiten. Zo zijn er websites die onbewust het tegenovergestelde doen: welkom op onze website, zoek het lekker uit waar je als eerst gaat klikken. Alles is even belangrijk. Nee, dat is het niet! Waar is de gewenste snelweg?

Met een sterk concept als basis stuur je klanten soepel door je site. Je maakt duidelijk welk vooruitzicht er voor de bezoeker is. Je laat zien waar andere klanten voor kozen (sociaal bewijs). Ook toon je wat bezoekers mislopen wanneer ze niet voor jou of jouw oplossing kiezen.

 

Klantreis evengoed offline optimaliseren

  • Iemand kan bij je website een bijzonder prettig gevoel krijgen, vanwege die uitmuntende customer journey. Maar intussen lijkt het ‘offline’ helemaal nergens op. Als die balans zoek is, verstoort dat de communicatie. Dan is er ruis op de lijn, dan zijn er drempels op het pad.
  • Online communiceer je bijvoorbeeld korte lijnen, persoonlijk advies en aandachtig personeel. Vervolgens komt iemand langs en blijkt de ervaring in de praktijk totaal anders. Van de parkeerplaats tot aan de balie en alles daarna, een wirwar van omslachtigheid.
  • Om die reden gaat de klantreis verder dan enkel een vloeiende website. De kunst is om de verschillende belevingswerelden van online en offline te overbruggen. Met onze consultancy voor je customer journey creëer je één totale (fijne) belevenis voor bezoekers.

 

Advies verbeterpunten customer journey

Laat onze ervaren consultants kritisch kijken naar je huidige customer journey. Zowel online als offline dus. Met een concreet advies ga je zaken op orde stellen, een fijne reis faciliteren. Op naar compromisloze conversie.